星期六, 4月 21, 2007

傾電話

假期過後,又是繁忙的工作;過了幾日的連體嬰(我和樂樂),又要回歸姐姐的懷抱了。

這兩個星期日日也要開工,星期六如是,當放工後致電回家,竟然是樂樂聽電話,so suprise!而不知是不是太掛念我,他竟然和我傾電話,其實他愛講電話很久,但通常是兩句起三包止,或是要教他講,今次他在沒有人提點下和我傾電話,真是令我很感動!以下是傾談內容:

"喂"
"爸爸?"
"我係媽媽"
"爸爸媽媽" (你爸爸好似係屋企wo)
"爸爸係邊呀?"
"係度!" (其實爸爸係房)
"你有無玩車車呀?"
"無車車" (阿仔,屋企成屋車,你話無車,係咪想我買多d呢!)
"無車車xyz......(唔係粗口,係bb外星話)
"媽媽買車車比你,好唔好?)
"好"
.......


哈哈!好可愛,二歲的小孩雖是terrible two,但也是無時無刻的令你喜出望外、哭笑不得!樂樂,媽媽好愛你啊!

沒有留言: